Mokamų paslaugų teikimo tvarka
Dėl mokamų paslaugų užsakymo pacientai gali kreiptis į:
Langelis dirba pirmadienį–ketvirtadienį 7.00–16.00 val., penktadienį 7.00–13.30 val., pietų pertrauka 11.00–11.30. Tel. 8 5 250 2089;
Poliklinikos kasa dirba pirmadienį–ketvirtadienį 7.00–16.00 val., penktadienį 7.00-13 val.
Registruotis mokamoms paslaugoms galima ir tel. 8 5 250 2000 arba internetu www.poliklinika.lt.
Jeigu kyla klausimų, prašome rašyti el. paštu: atsiliepimai@poliklinika.lt
Kodėl poliklinika tą pačią dieną skubos tvarka gali suteikti mokamą paslaugą, nors planine tvarka laukti gydytojo konsultacijos gali tekti kur kas ilgiau
Atsiskaitymas už mokamas paslaugas
Atsiskaityti už mokamas paslaugas galite poliklinikos kasoje (grynaisiais ir banko kortele), FOXBOX terminaluose (grynaisiais ir banko kortele), Mokamų paslaugų langelyje (banko kortele), Sveikatos kabinete (banko kortele, už profilaktines apžiūras), FMAMR skyriaus registratūroje (banko kortele, už procedūras) bei pagal suformuotą mokamai paslaugai QR kodą atsiskaityti galima mokėjimo pavedimu.
Mokamų paslaugų kainyną rasite
Atkreipiame dėmesį, kad kai kurių paslaugų kainos gali keistis priklausomai nuo pirkimo iš gamintojo kainos.
Išsamiai su Mokamų paslaugų teikimo ir apmokėjimo tvarka galite susipažinti
Informaciją dėl išrašomų sąskaitų faktūrų rasite
Pinigų grąžinimas už nesuteiktas mokamas paslaugas
Šeškinės poliklinikos pacientai turi teisę ne vėliau kaip likus 1 darbo dienai iki paslaugų suteikimo dienos kreiptis į polikliniką su prašymu atsisakyti iš anksto užsakytų mokamų paslaugų ir prašyti, kad būtų grąžinti už nesuteiktas paslaugas sumokėti pinigai. Jeigu poliklinika iš anksto, t. y. ne vėliau kaip prieš vieną darbo dieną iki užsakytų paslaugų suteikimo, nėra informuojama apie paciento norą atsisakyti paslaugos ir dėl lėšų grąžinimo pacientas kreipiasi po numatyto mokamos paslaugos suteikimo termino, lėšos už rezervuotas ir nesuteiktas paslaugas negrąžinamos. Jos panaudojamos poliklinikos patirtoms išlaidoms dėl neįvykusio ir neatšaukto paciento vizito padengti.
Jei pacientas dėl ligos ar nenugalimos jėgos aplinkybių (force majeure) negalėjo atvykti į polikliniką, kad jam būtų suteiktos iš anksto užsakytos ir apmokėtos paslaugos, ir nebuvo įmanoma per anksčiau nurodytą terminą pasinaudoti savo teise į šių paslaugų atsisakymą, jis turi apie tai pranešti poliklinikos darbuotojui, atsakingam už mokamų paslaugų organizavimą, nurodydamas priežastį ir pateikdamas šias aplinkybes patvirtinančius įrodymus. Tokiu atveju pinigai pacientui bus gražinti.
Kai mokamos paslaugos pacientui buvo pradėtos teikti, bet dėl objektyvių priežasčių negali būti tęsiamos, pacientui grąžinama pinigų suma tik už nesuteiktas paslaugas. Už paslaugas, suteiktas iki gaunant prašymą dėl paslaugų atsisakymo, pinigai nėra grąžinami.
SVARBU: Norėdamas, kad būtų grąžintos lėšos už nesuteiktas paslaugas, pacientas turi parašyti prašymą. Prašymai pildomi įstaigoje, pacientas atvykęs į įstaigą turi žinoti savo banko sąskaitos numerį, bei turėti mokėjimo kvito orginalą.
Jei pacientas banko sąskaitos nurodyti negali, prašyme reikia nurodyti telefono numerį. Šiuo numeriu bus susisiekta su pacientu ir paaiškinta, kada ir kur bus galima atsiimti pinigus.
Piniginės lėšos grąžinamos per 3 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos.