Šeškinės poliklinikoje pradėjo veikti Skambučių centras. Poliklinikai svarbu užtikrinti efektyvų pacientų aptarnavimą, skambinantiems pacientams operatyviai suteikti tikslią informaciją.
Ši paslauga padės geriau aptarnauti poliklinikos pacientus: įgyvendinta galimybė stebėti skambučių srautus, analizuoti pokalbio metu iškilusias problemas, paciento skambutį peradresuoti kitam gavėjui, taip pat atskambinti pacientui, jei jam nepavyko prisiskambinti arba pokalbio metu nebuvo išspręsta problema.
Ateityje pasinaudosime ir dar viena funkcija: skambinsime pacientams ir siųsime išklausyti jiems siunčiamą pranešimą. Šeškinės poliklinikoje gydosi per 80 000 vilniečių. Kasdien įvairiais klausimais skambina iki 1000 mūsų pacientų, vidutiniškai į paciento skambutį atsakome per 29 sekundes.
Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis