Dar kartą primename, kad Šeškinės poliklinikoje į skambučius šeimos gydytojams atsako Skambučių centras.
Labai norime, kad neplanuoti telefono pokalbiai neblaškytų šeimos gydytojų, kabinetuose aptarnaujančių pacientus. Kad atlikdami apžiūrą, medikai visą savo dėmesį galėtų skirti į konsultaciją atėjusiam žmogui, jo ligai, jos gydymui. Juk tuomet, kai nesiliauja skambėti gydytojo kabineto telefonas, tame kabinete galite būti ir jūs ar jūsų artimas žmogus ir jums greičiausiai norėtųsi, kad gydytojas maksimaliai būtų susikoncentravęs į jūsų problemas.
O neretai ir skambučių tikslas būna, švelniai tariant, nelabai rimtas: „noriu pasikalbėti su gydytoju“ ar „noriu pasitikslinti gydytojo darbo valandas“.
Norime priminti, kad pagrindinę informaciją visai nesunkiai galima rasti poliklinikos interneto svetainėje www.poliklinika.lt ar gauti paskambinus bendruoju telefonu. Ir jeigu dėl „nedegančių“ reikalų skambinsite ne piko valandomis, labai didelė tikimybė, kad į skambutį bus atsakyta iškart. Kitu atveju – Skambučių centras atskambins, išsiaiškins situaciją ir pasiūlys pagalbą.
Skambučių centro registratoriai dėl būtinosios pagalbos pacientą gali užregistruoti tai pačiai dienai, dėl recepto pasibaigus vaistams ar dėl siuntimo – į šeimos gydytojo nuotolinę konsultaciją, jeigu nusiskundimai rimtesni – bus pasiūlyta ir tiesioginė gydytojo konsultacija. O jeigu norite „tik pasikalbėti su gydytoju“, nepykite, teks palaukti, kol jis pats su jumis susisieks.
Kaip viena iš alternatyvų telefono pokalbiui gali būti elektroninis laiškas. Jame galima ramiai ir išsamiai išdėstyti visas savo problemas. Primename, kad visų Šeškinės poliklinikos darbuotojų el. pašto adresai sudaromi vienodai: vardas.pavardė@poliklinika.lt.
O kad būtų aiškesnė mūsų darbo „virtuvė“, truputėlis statistikos:
Taigi labai prašome pasitikėti mūsų sprendimais. Ir esame dėkingi už kantrybę ir supratingumą.
Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis