Naujienos

ISO SERTIFIKATAS – PASLAUGŲ KOKYBĖS GARANTAS ESAMIEMS IR BŪSIMIEMS ŠEŠKINĖS POLIKLINIKOS PACIENTAMS

2020 06 03

Šeškinės poliklinikoje įdiegta kokybės vadybos sistema šiemet vėl sėkmingai sertifikuota. Gegužės 27 d. poliklinikoje buvo atliktas kokybės vadybos sistemos priežiūros auditas. Keturi patyrę LSTSert auditoriai, išanalizavę kokybės užtikrinimo sistemą, patvirtino, kad vykdydami savo veiklą mes vadovaujamės standartu, atitinkančiu ISO 9001:2015 reikalavimus.

Tarptautiniu lygiu pripažintas kokybės vadybos sistemos standartas ISO 9001 užtikrina vykdomų procesų nuoseklumą, sistemingą užsibrėžtų tikslų įgyvendinimą ir kartu skatina nuolatinį įstaigos veiklos gerinimą. Šis sertifikatas patvirtina, kad poliklinika maksimaliai valdo visus vykstančius procesus, greitai reaguoja į pokyčius, kad nuolatos siekia kokybės ir pacientų pasitenkinimo.

2005 m. Šeškinės poliklinika buvo viena iš pirmųjų Lietuvos gydymo įstaigų, kuri įdiegė kokybės standarto reikalavimus. Tačiau vis dar tenka išgirsti ir skeptiškų nuomonių, neva tai daug darbo ir pastangų reikalaujanti veikla, o naudos iš jos – ne tiek ir daug. Neva bet kuri nauja medicinos technologija reikalingesnė tiek pacientui, tiek medikui... Poliklinikos direktorės Daivos Kanopienės nuomone, viso kolektyvo darbas nukreiptas pirmiausia į pacientų sveikatos priežiūros kokybę. Inovacijos medicinoje būtinos, tačiau to neužtenka kokybiškai sveikatos priežiūrai sukurti. Atrodytų, mažiausia smulkmena, pavyzdžiui, laiku  nepateiktas išsamus išrašas iš ambulatorinės sveikatos istorijos apie paciento sveikatos būklę, gali sukelti labai daug nepatogumų ir pacientui, ir gydymą tęsiančiam medikui. Taigi vykdant veiklą labai svarbu yra ne tik nuoseklumas, bet ir asmeninė kiekvieno darbuotojo atsakomybė.

Kasdienė rutina gali lengvai ir greitai užgožti pastangas siekti kokybinio rezultato, tačiau įdiegti standartai įpareigoja mus kiekvienais metais iš naujo įvertinti įgyvendinamus tikslus ir formuoti naujus uždavinius. Tad mūsų įstaiga nuolat tobulėja.

Šiemet pandemijos iššūkis privertė nukelti planuotą priežiūros audito datą. Vėliau teko ieškoti nestandartinių sprendimų: audito procedūra vyko nuotoliniu būdu, pasitelkus išmaniąsias technologijas. Visi proceso dalyviai – ir auditoriai, ir poliklinikos kolektyvas – pasidžiaugė, kad geranoriškai ir kūrybingai pasižiūrėjus į šiandienius apribojimus, atitikties standartams vertinimo procesas praėjo sklandžiai ir rezultatyviai. Teigiamai įvertinę poliklinikos pastangas užtikrinti ISO standartų įgyvendinimą, auditoriai pateikė ir rekomendacijų, kaip dar labiau stiprinti kokybės valdymą.

Primename, kad poliklinikos svetainėje vykdoma pacientų apklausa dėl teikiamų paslaugų kokybės. Maloniai prašome skirti šiek tiek laiko ir pasidalyti savo nuomone – ji mums tikrai svarbi. Anketą rasite: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfAGK9Q6UcxLYvfjJI4tSOQXj5CFCOmQOGKMv4c6Adc7vuAWA/viewform?hl=lt


BDAR
Close
VšĮ Šeškinės poliklinika interneto svetainėje naudoja nurodytus slapukus (angl. Cookies). Slapukai naudojami siekiant užtikrinti tinkamą svetainės veikimą bei siekiant patobulinti svetainės funkcionalumus ir pagerinti naudojimąsi svetaine.