JEI NORITE APLANKYTI LIGONĮ

2020 10 01

Sveikatos apsaugos ministerija parengė visoms ligoninėms bendrą ligonių lankymo pandemijos metu tvarką.

Artimuosius lankantys žmonės bus registruojami, o į palatą galės patekti tik tuomet, jeigu jų kūno temperatūra neviršys 37,3 ℃. Norint aplankyti artimuosius ligoninėje bus reikalingas skyriaus vadovo, o jam nesant – budinčio gydytojo leidimas.

Žmones ligoninėje bus galima lankyti, jeigu:

• lankytojai neturi ūmių kvėpavimo takų infekcijų simptomų ir nėra izoliacijoje;
  • įeinant ir išeinant iš skyriaus dezinfekuojamos rankos;
  • lankytojai ir jų lankomi žmonės dėvi nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones (kaukes, respiratorius), išskyrus atvejus, kai jų neįmanoma dėvėti dėl asmens sveikatos ypatumų.
  • jiems nėra diagnozuotas koronavirusas ar nepasireiškė koronaviruso simptomai ir jie neturėjo sąlyčio su patvirtintu ligos nešiotoju. Jeigu žmonės minėtus požymius turi, artimiesiems turi būti suteikta galimybė aplankyti terminalinės būklės pacientą.

Pacientus, kuriems nėra pasireiškę koronaviruso ligai būdingi simptomai, galima lankyti ne dažniau kaip tris kartus per savaitę. Aplankyti artimojo į palatą leidžiamas tik vienas žmogus, nebent daugiau lankytojų leidžia gydymo įstaigos vadovas.

Lankyti galima sunkios būklės pacientus, pacientus iki 14 metų, žmones, kuriems nustatytas neįgalumas, o kitus pacientus lankyti galima vadovo arba gydytojo nustatytais atvejais.

Daugiavietėje palatoje vienu metu gali būti ne daugiau nei vienas lankytojas, nebent gautas įstaigos vadovo leidimas.

Žmonės gali būti lankomi tik gydymo įstaigos vadovo nustatytomis lankymo valandomis, per dieną – ne ilgiau kaip 15 minučių.

Parengta pagal Sveikatos apsaugos ministerijos informaciją.