Registracija pas gydytoją

Šeškinės poliklinikos pacientai dėl sveikatos problemų, tyrimų ar dėl kompensuojamųjų vaistų išrašymo pirmiausia turi kreiptis į savo šeimos ar vaikų ligų gydytoją. Užsiregistruoti vizitui galima tel. 8 5 250 2000, internetu https://e.poliklinika.lt/ arba atvykus į polikliniką. Šeimos ar vaikų ligų gydytojas, apžiūrėjęs pacientą, skiria reikiamą gydymą ir tyrimus, taip pat gali nusiųsti pasikonsultuoti su gydytoju specialistu. 

SVARBU:

Ūmiai susirgę pacientai į gydytojo konsultaciją telefonu registruojami iki 19 val. Vėliau prašome kreiptis į medicinos įstaigas, teikiančias paslaugas Šeškinės poliklinikos pacientams poliklinikos ne darbo metu, arba į Šeškinės polikliniką kitą dieną.

Be siuntimo galima registruotis pas: 

  • pirminio lygio chirurgą, 
  • pirminio lygio akušerį ginekologą, 
  • psichiatrą, 
  • odontologą,
  • dermatovenerologą. 
Gydytojai specialistai (kardiologai, urologai, chirurgai traumatologai, okulistai, otorinolaringologai, neurologai, endokrinologai ir kt.) siuntimą turintiems pacientams teikia paslaugas, finansuojamas iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo. Siuntimo neturintiesiems už šias paslaugas teks susimokėti.

Vaiką iki 16 metų į polikliniką turi lydėti suaugęs, teisiškai už jį atsakingas asmuo (vienas iš tėvų, globėjų ar jų įgaliotas asmuo). 

Ūmiai susirgus arba paūmėjus lėtinei ligai reikia atvykti į polikliniką. Tokiu atveju poliklinikoje pacientams medicinos pagalbą suteiks budintis gydytojas (jeigu nėra galimybės patekti pas savo šeimos (vaikų ligų) gydytoją).
Visais atvejais kreipiantis į polikliniką prašome pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą arba asmens tapatybės kortelę, vaikams - gimimo liudijimą ir vieno iš tėvų (globėjų) asmens dokumentą).
 

Pacientų patogumui poliklinikos informacinėje sistemoje yra skelbiami gydytojų darbo grafikai.

Jeigu gydytojo arba kito medicinos specialisto darbo grafikas pastovus, yra skelbiamas ne trumpesnis kaip trijų mėnesių jo paslaugų teikimo grafikas, jeigu darbo grafikas nepastovus – ne trumpesnis kaip vieno mėnesio grafikas.

Priežastys, dėl kurių paslaugos objektyviai negali būti suteiktos per nustatytus terminus:

  • kai nėra 30 proc. ir daugiau gydytojų, dėl laikino nedarbingumo ar kitų svarbių aplinkybių, kurių negalima kontroliuoti, numatyti ar užkirsti joms kelio;
  • kai padidėja pacientų srautai dėl ekstremaliųjų situacijų, kai jos paskelbtos dėl pavojaus žmonių gyvybei ar sveikatai.

Informaciją apie sveikatos priežiūros įstaigas ir jų teikiamas paslaugas visoje Lietuvoje rasite: čia

BDAR
Close

Mūsų svetainė naudoja slapukus (angl. Cookies). Slapukai naudojami siekiant užtikrinti tinkamą svetainės veikimą, statistikos tikslais rinkti informaciją apie naudojimąsi svetaine. 
Jei sutinkate, kad statistikos tikslais būtų naudojami slapukai, spauskite „Sutinku“. Sutikimą galėsite bet kada atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus“.