Nuotolinių paslaugų teikimo tvarka
Nuotolinė paslauga – informacinėmis ir elektroninių ryšių priemonėmis teikiama šeimos gydytojo ar jo komandos nario, slaugytojo, psichikos sveikatos specialisto ar gydytojo specialisto paslauga, kai pacientas tiesiogiai nėra apžiūrimas.
Šios paslaugos paskirtis – konsultuoti pacientą, paskirti ar tęsti tyrimų, vaistinių preparatų ar medicinos pagalbos priemonių skyrimą ir suteikti kitas paslaugas, pacientui nevykstant į sveikatos priežiūros įstaigą.
Pacientas ar jo atstovas prisiima atsakomybę už nuotoliniu būdu pateiktų duomenų apie paciento sveikatos būklę teisingumą.
Pacientas ar jo atstovas, pageidaujantis gauti nuotolinę paslaugą, turi paskambinti telefonu (8 5) 250 2000 į registratūrą.
Teikdamas nuotolinę paslaugą, sveikatos priežiūros specialistas gali:
SVARBU: Slaugytojas gali skirti tik medicinos pagalbos priemones.
Nuotolinė paslauga gali būti neteikiama, jei:
Jeigu nusprendžiama nuotolinės paslaugos neteikti:
Mūsų svetainė naudoja slapukus (angl. Cookies). Slapukai naudojami siekiant užtikrinti tinkamą svetainės veikimą, statistikos tikslais rinkti informaciją apie naudojimąsi svetaine.
Jei sutinkate, kad statistikos tikslais būtų naudojami slapukai, spauskite „Sutinku“. Sutikimą galėsite bet kada atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus“.
Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis