IŠSITIRKITE DĖL LYTIŠKAI PLINTANČIŲ INFEKCIJŲ – IŠVENGSITE NEPAGEIDAUJAMŲ PADARINIŲ

2022 06 10

Šeškinės poliklinikos laboratorijoje PGR metodu atliekami lytiškai plintančių infekcijų (LPI) tyrimai leidžia greitai ir tiksliai nustatyti infekciją net jos pradžioje.

Šiuo tyrimu gali būti nustatyti net 7 lytiškai plintančių infekcijų sukėlėjai vienu metu: chlamidijozės (Chlamydia trachomatis), gonorėjos (Neisseria gonorrhoeae), trichomonozės (Trichomonas vaginalis), mikoplazmozės (Mycoplasma genitalium, Mycoplasma hominis), ureplazmozės (Ureaplasma parvum, Ureaplasma urealyticm).

LPI užsikrečiama lytinių santykių metu. Užsikrėtus LPI, ligos simptomai ne visada atsiranda iš karto, jie gali pasireikšti po keleto savaičių, mėnesių ar dar ilgesnio laiko. Daugiau nei 30 procentų užsikrėtusiųjų simptomų visai nejaučia ir apie infekciją gali sužinoti tik išsityrę profilaktiškai, tačiau jie gali perduoti šią infekciją savo partneriams.

Negydomos LPI gali sukelti ilgalaikių ir nepataisomų sveikatos pakitimų, tokių kaip negimdinis nėštumas, priešlaikinis gimdymas, lėtiniai dubens skausmai, uretritas, sąnarių skausmai ir nevaisingumas. Dėl šios priežasties labai svarbu laiku atlikti diagnostiką ir pradėti gydymą.

Pagrindiniai LPI simptomai

• pagausėjusios šlapimo, lyties organų išskyros, pasikeitusi jų spalva;
  • skausmingas ar deginantis jausmas šlapinantis;
  • varpos, vaginos ar burnos baltos apnašos;
  • įvairūs lyties organų bėrimai;
  • įvairios pūslelės ar žaizdelės lyties organų srityje;
  • padidėję kirkšnių limfmazgiai;
  • pilvo apačios, kapšelio skausmas;
  • skausmas lytinių santykių metu;
  • kraujavimas po lytinių santykių.

Pajutus panašius į išvardytus simptomus ar norint išsitirti profilaktiškai kviečiame registruotis tyrimui Šeškinės poliklinikos laboratorijoje. Tyrimas atliekamas iš lyties organų nuograndų ar šlapimo.

Tyrimo atlikimas

Tyrimui atlikti vyrai į poliklinikos laboratoriją gali atnešti šlapimo ėminį (turi būti paimta neapsiprausus 10–15 ml pirmojo rytinio šlapimo). Moterys gali registruotis pas gydytoją akušerį ginekologą arba akušerį tepinėliui paimti.

Tyrimo kaina

7 lytiškai plintančių infekcijų sukėlėjų tyrimo kaina – 32 eurai, 1 lytiškai plintančios infekcijos – 14,19 euro, tyrimo paėmimas – 5,17 euro.

Mes rūpinamės savo pacientų gerove!